Friday, June 4, 2010

Monkey Business.

he looks like a total badass...diaper and all lol

Hmm..this picture raises so many questions for me. The main one being...who wants to actually change a monkey's diaper on a daily basis? Seems like it would get old really fast. And where does the monkey sleep? I'd freak out if that guy was in my bed lol! Anyway, I thought I'd post this to give you a little chuckle on your Friday.

Oh yeah, it's FRIDAAAAAYYYYY!!! awww yeah! *happy dance*

Anyway, got any big plans for the weekend? I'm just cleaning, crafting, and hanging out as usual :D

Have a great weekend!
MK

4 lovely readers said...:

Courtney said...

Is that a Lemur? Too cute.

Melly Kay said...

i believe so...they are very cute animals :D

GraphXGrrl said...

Yay for Friday! This week was rough for me at work; I'm definately earning my upcoming vacation! haha

As for what I'm doing this weekend...preparing for said vacation! I'm sooo excited to go back to Disney World! :)

I don't know if any crafting will be done this weekend...maybe...we shall see.

Jeff said...

I like to move it. I like to move it move it...

Guess who again